روانشناس در کرج

خلاصه متن:

روانشناسی علم پیچیدگی های روحی و روانی است، وقتی بدانیم چقدر جسم، بله همین جسمی که فضا اشغال کرده، با آن می بینیم، می شنویم، راه می‌رویم، و فکر می‌کنیم، با روح و روان در ارتباط کامل است، روانشناسی جذاب‌تر می‌شود. بر آنیم چند تجربه از یک روانشناس در کرج را برای شما بیان کنیم، بدیهی است نامی از کسی برده نمی‌شود و محرمانگی اشخاص در اولویت است.

 گفتگویی با یک روانشناس در کرج

بهتر است ابتدا علم روانشناسی را تعریف کنیم تا بهتر بتوانیم قضایا را تحلیل کنیم؛ و تجارب یک روانشناس در کرج را درک کنیم.

روانشناسی دانشی است که به بررسی رفتار و فرایندهای روانی می پردازد.

این دکتر روانشناس در کرج، به طور سربسته ماجراهایی را بیان کرد که ممکن است در زندگی روزمره‌ی ما هم اتفاق بیفتد، مثلاً از دخترخانمی گفت که تلفن هایی  مشکوک دارد و نگران است، و این که چگونه با راهنمایی های ایشان با پرهیز از نگرانی و کمک گرفتن صحیح از پدر و مادرش، مشکل حل شد.

روانشناس در کرج

تعامل، پیچیدگی های روانی را روان می کند.

یا ماجرایی را از پدری نقل کرد که طوری با پسر نوجوانش صحبت می کرده که پسر به مرز خودکشی رسیده است، راهنمایی های این روانشناس در کرج به وی کمک کرده تا بداند چگونه با پسرش ارتباط پیدا کند و ظرف چند هفته هر دو به دو دوست تبدیل شده اند، بدون این که پدر از خطوط قرمزی که در زندگی داشته کوتاه بیاید.

خاطره ای را نیز از خانمی نقل کرد که این خانم به همسرش شک داشته و مدت ها نگرانی و تشویش این ظنّ و تردید، به سلامتی این خانم هم آسیب وارد کرده است.

 راهنمایی های این روانشناس در کرج ، موجب شد ابتدا این خانم از شر تشویش و اضطرابی که بر سلامتی‌اش سایه افکنده بود خلاص شود و در مرحله ی بعد هم، به طور اصولی با موارد شک برانگیز شوهرش برخورد کرد و ماجرا ختم به خیر شد.

روانشناس در کرج

روانشناس در کرج

جالب است آخرین خاطره ای که این روانشناس در کرج تعریف می کرد، مربوط می شد به دوران ابتدای کارش، به این صورت که جوانی که تصور می‌کرد، این روانشناس موجب قطع ارتباط ناسالم بین او و دختری از فامیل شده است( و البته همین طور هم بوده است) بارها این روانشناس را تهدید کرده بود، که خوشبختانه با ترفندهایی که اندیشیده شده، با سعه صدر و طمأنینهی این پزشک، این جوان سر به راه شده و در مسیر تحصیل و پیشرفت قرار گرفته است.

 


متن مشابه:

 

مرکز مشاوره روانشناسی در کرج

مرکز مشاوره خانواده در کرج

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس کودک در کرج


طراحان برتر روانشناس ,روانشناسی ,کرده ,است، ,خانم ,روانی ,مرکز مشاوره منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

قناری فیلم آکورد گیتار بردیا دانلود فلزیاب تصویری 09102191330 آشنایی با انواع کابل برق هاست ارز دیجیتال - بیت کوین siresan ZIBACHIZ