کلینیک روانشناسی کرج

خلاصه:

شناخت چاره جویی هایی که در کلینیک های روانشناسی صورت می گیرد، کمک بسیاری در شکستن تابوی مراجعه به یک کلینیک روانشناسی به ما می کند، مثلاً خانواده ای که تمایل دارند به کلینیک روانشناسی کرج مراجعه نمایند، حق دارند بدانند که راهکارهای ارائه شده در این کلینیک چیست؟ و مبنای کاری به چه صورت است؟

کلینیک روانشناسی کرج

کلینیک به معنای درمانگاه است و اطلاق این کلمه به درمانگاه روانشناسی یا کلینیک روانشناسی کرج به معنی وجود یک نوع بیماری در بیمار روانی و نیاز به درمان آن است.

کلینیک روانشناسی کرج به امور روانشناسی می پردازد؛ اما روانشناسی چگونه علمی است؟

روانشناسی دانشی است که به انحاء مختلف با زندگی ما سر و کار دارد، ببینید:

  • شیوه های فرزندپروری
  • روش های تعامل والدین با فرزندان
  • معالجه و درمان بیماری ها و مشکلات روانی
  • معالجه و درمان مشکلات خانوادگی
  • انتخاب بهترین گزینه افراد برای یک شغل
  • آموزش کودکان استثنایی

حیطه های مختلف کاری کلینیک روانشناسی کرج

  1. روانشناسی بالینی
  2. روانشناسی مشاوره
  3. روانشناسی خانواده
  4. روانشناسی تحصیلی
  5. روانشناسی تربیتی
  6. روانشناسی رشد
  7. روانشناسی شخصیت
  8. روانشناسی اجتماعی
  9. روانشناسی صنعتی

در کلینیک روانشناسی کرج در همه‌ی این حیطه ها بیماران پذیرش می‌شوند تا به زودی در فرایند روان‌درمانی از پیش برنامه‌ریزی شده ای قرار گیرند.

کلینیک روانشناسی کرج

کلینیک روانشناسی کرج عالمانه دست بیماران را می گیرد

البته حوزه های دیگری نیز در حیطه کاری روانشناسان قرار می گیرد؛ درست است که در کلینیک روانشناسی کرج هم راجع به آن کار می شود ولی معمولاً به صورت کلینیکی با آن برخورد نمی شود بلکه به صورت سمینار و سخنرانی و . به آن پرداخته می شود مانند:

روانشناسی موفقیت

روانشناسی انگیزش

روانشناسی بیشتر

روانشناسی مذاکره

روانشناسی مدیریت

.

در کلینیک روانشناسی کرج ابتدا بیمار قبل از مراجعه بایستی بپذیرد که مشکلی دارد که طولانی شده و ابعاد زندگی اش را تحت تأثیر قرار می دهد.

در مرحله‌ی بعد با مراجعه به کلینیک روانشناسی کرج برای درمان خود و کمک به اجرای مراحل درمان در واقع اعلام داوطلبی می کند.

کلینیک روانشناسی کرج

روانشناس، بیماران را با شرایط سخت سازگار‌می کند

 

اهداف روانشناس در کلینیک روانشناسی کرج:

الف- توصیف مشکل: به این شکل که روانشناس در کلینیک روانشناسی کرج ابتدای امر به چیستی و ماهیت مشکل مراجعه کننده می‌پردازد.

ب- تبیین مشکل: این که چرا این رفتار بروز می کند، در این مورد به چرایی وجود مشکل پرداخته می شود.

ج- پیش بینی: روانشناس در کلینیک روانشناسی کرج در این مواقع با توجه به موارد بالا به قدرت پیش بینی دست می یابد به این معنا که اگر این رفتار بروز کرد بعد از آن چه اتفاقی رخ می دهد؟

د- کنترل: در این مرحله روانشناس کلینیک روانشناسی کرج بیمار را به رفتارهایی توصیه می کند که با انجام آنها رفتارهای بیمارگونه کنترل می شود، به این معنا که از رخ دادن پیامدهای منفی جلوگیری می کند.


متن مشابه:

 

 

 

روانشناس کودک در کرج

مشاوره خانواده در کرج

مشاوره روانشناسی در کرج

روانشناس خوب در کرج


طراحان برتر روانشناسی ,کلینیک ,روانشناس ,درمان ,مراجعه ,مشکل ,کلینیک روانشناسی ,رفتار بروز ,چاره جویی ,مشاوره روانشناسی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رزمی کده-دهکده بزرگ رزمی آموزش بورس تک چت | چت تک اجاره آپارتمان مبله در تهران | اجاره سوئیت مبله در تهران سارا زارعی سایت تفریحی کاردو ارتباط با مشتری کوره هوای گرم