ن در سراسر جهان قرن هاست که از محصولات طبیعی مراقبت از پوست استفاده می کنند و قابل تحسین ترین پوست را برای نشان دادن دارند . آیا تا به حال فکر نکرده اید که چرا؟ مواد طبیعی کلیدی هستند! اکنون محصولات طبیعی مراقبت از پوست بیش از هر زمان دیگری موجود است و لیست طولانی مزایای آنها ممکن است برای شما تعجب آور باشد. وقتی به طور منظم از مواد آرایشی طبیعی استفاده می کنید ، به ظاهر سالم تری دست پیدا می کنید و همچنین آنتی اکسیدان ها را جذب خواهید کرد.

 

آیا کنجکاو هستید که موثرترین مواد موثر برای پوست و مو خود را کشف کنید؟ به خواندن ادامه دهید ، شگفت زده خواهید شد!

 

اسید هیالورونیک وگان

این یک اسید هیالورونیک گیاهی است. از آنجا که این ماده در پوست ما یافت می شود ، استفاده از آن روی پوست بدن ما نمی تواند آن را تحریک کند و آسیب نبیند.

 

آیا می دانید؟

 

با افزایش سن ، پوست ما می تواند توانایی حفظ رطوبت را از دست بدهد و در نتیجه سفت شود. اسید هیالورونیک وگان خاصیت ضد پیری بالایی دارد: علاوه بر تأمین آنتی اکسیدان ، سطح آبرسانی به پوست را افزایش می دهد ، باعث ایجاد سفتی و کشش می شود.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

 

مزایای آن را در سرم و کرم چند آنتی اکسیدانی صورت برای برنامه مراقبت از پوست صبح و شب کشف کنید. سرم کنسانتره ویتامین سبز را به برنامه مراقبت از پوست صبح و شب خود اضافه کنید ، بعد از پاک کردن صورت و قبل از مرطوب کردن ، از آن استفاده کنید. این سرم به واسطه اسید هیالورونیک وگان به شما کمک می کند تا با فعال سازی آنزیم SOD ، مسئول مکانیسم ترمیم سلول ، از پیری پوست جلوگیری کنید. این ماده جادویی همچنین باعث افزایش آبرسانی ، کاهش چین و چروک و ایجاد سفتی و کشش پوست می شود. صبح ، بعد از سرم کنسانتره ویتامین سبز ، کرم صورت بلوم ارکیده را برای آبرسانی 24 ساعته استفاده کنید. محتوای آن در اسید هیالورونیک وگان از دست دادن آب پوست را کاهش می دهد و مرطوب کننده را 115 increases افزایش می دهد. آیا می خواهید آنها را در برنامه مراقبت از پوست خود ترکیب کنید؟ برنامه صورت کمپلکس ویتامین را امتحان کنید.

 

 

 

روغن گل رز

این روغن مشتق از گیاه از دانه های بوته ای به نام Rosa moschata استخراج می شود که در شیلی و آرژانتین کشت می شود. این ماده پر از ویتامین ها ، آنتی اکسیدان ها و اسیدهای چرب ضروری است که برای پوست ما مفید است.

 

آیا می دانید؟

 

روغن گل محمدی به عنوان یک گزینه طبیعی عالی برای رطوبت رسانی عمل می کند ، سرشار از ویتامین های E و K است و دارای محتوای بالایی از اسیدهای چرب اشباع نشده است. چه مفهومی داره؟ این بدان معنی است که مرطوب کننده ، ضد باکتری و ضد پیری است.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

 

نتایج شگفت انگیز آن را بر روی پوست و مو خود تجربه کنید! پوست خود را با روغن بدن Golden Radiance ، روغن 100٪ طبیعی بدن که به لطف گل رز ، مرطوب کننده و جلوگیری و درمان جای زخم و علائم کشش است ، تغذیه کنید. اگر می خواهید از روغن گل محمدی برای محافظت از فیبر موهایتان و افزایش درخشش مو استفاده کنید ، ماسک موی Nourish Restore را امتحان کنید. از این برای محصولات استفاده کنید

 

بهترین-مواد طبیعی-تازه-مواد آرایشی

 

روغن بادام

روغن بادام که با فشار دادن سرد روی آجیل های درخت بادام بدست می آید ، قرن هاست که به دلیل خواص بیشمار خود در پزشکی و آشپزی استفاده می شود. این ماده از چربی های اشباع نشده سالم ، اسید اولئیک و اسیدهای لینولئیک تشکیل شده است (مانند امگا 3 و 6). همچنین مملو از ویتامین ها ، پروتئین ، پتاسیم و روی است.

 

آیا می دانید؟

 

شما احتمالاً قبلاً در مورد بسیاری از فواید تغذیه ای بادام اطلاع داشته اید ، اما شاید شما در استفاده از روغن بادام بر روی پوست خود تازه باشید. روغن بادام نه تنها بوی عالی می دهد ، بلکه دارای خاصیت ضد التهابی ، ترمیم کننده و بهبود دهنده است که از سد طبیعی پوست محافظت می کند. این ماده تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند و باعث ایجاد مقاومت و کشش می شود.

 

کجا می توانم آن را پیدا کنم؟

هنگام استفاده از دوش خود با استفاده از این روغن گرانبها از پوست خود مراقبت کنید ، با استفاده از اسکراب بدن Detox Revitalizing Body که پوست شما را آبرسانی و لایه برداری می کند و تولید کلاژن را تحریک می کند. این باعث می شود پوست شما صاف تر از همیشه شود. بعد از دوش گرفتن ، از هیدراته شدن روغن بادام با کرم تقویت کننده بدن بدن Flame لذت ببرید ، لوسیون بدن که پوست شما را کاملاً مرطوب می کند ، سفت می کند ، تقویت و تقویت می کند.

 

بهترین-مواد طبیعی-تازه-مواد آرایشی

 

دیگر منتظر نمانید ، فواید مواد طبیعی موجود در محصولات سالم و وگان را کشف کنید!

 

درباره این پست یا در بلاگ ما نظر بگذارید و برداشت های خود و تجربه تازه خود را با ما در میان بگذارید. نظر شما بسیار مهم است! به زودی به وبلاگ ما برگردید ، محتوای جدید هر هفته می آید.

 https://is.gd/2KjVY0


مواد شیمیایی پوست ,روغن ,استفاده ,طبیعی ,مواد ,بادام ,اسید هیالورونیک ,مواد طبیعی ,روغن بادام ,هیالورونیک وگان ,استفاده کنید ,محصولات طبیعی مراقبت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کوک موزیک - دانلود موزیک جدید لوازم آرایش ارزان تعمیر یخچال بوش - نمایندگی مجاز تعمیرات بوش آفتاب دکور شرکت نصب دوربین مدار بسته لینک یاب