تیم GoodRx Research به طور منظم گرانترین داروهایی را که در داروخانه های محلی ایالات متحده پر شده اند ، ردیابی می کند و همان داروها همچنان در بالای لیست قرار دارند. Myalept ، Ravicti و Mavenclad بیش از 50،000 دلار برای یک کالای معمول ماهیانه هزینه می کنند. با این حال ، اینها گرانترین داروهایی هستند که در داروخانه ها پر می شوند و بیماران به طور منظم آنها را تجویز می کنند.

با تأیید بیشتر تزریق های گران قیمت ، درمان های سرطانی و ژن درمانی ، ما می خواهیم گران ترین داروها را از جمله داروهایی که نمی توانید از داروخانه تهیه کنید ردیابی کنیم. ما به این داروها "داروهای تجویز شده توسط مراقبت های بهداشتی" می گوییم زیرا فقط یک متخصص پزشکی می تواند آنها را تجویز کند.

بسیاری از گرانترین داروها برای مدت زمان طولانی مصرف می شوند و هزینه ها به سرعت جمع می شوند. این تجزیه و تحلیل رتبه بندی داروها بر اساس هزینه سالانه آنها برای یک دوره درمانی معمول است. قیمت ها براساس قیمت لیست دارو تعیین می شوند ، یعنی همان قیمتی که شرکت داروسازی به عنوان قیمت رسمی برای یک دارو تعیین می کند و سپس برای ایجاد یک معیار مقایسه ای با زمان تنظیم می شود.

در زیر 10 داروی گران قیمت در ایالات متحده وجود دارد که با در نظر گرفتن داروهایی که می توانید در داروخانه دریافت کنید و داروهای تجویز شده توسط مراقبت های بهداشتی ، در ایالات متحده است. تقریباً تعداد کمی از مردم بیشتر این داروها را مصرف می کنند - اما هزینه های بیش از حد آنها به حق بیمه بالاتر و فرمول های محدود کننده تری برای همه تبدیل می شود.

1) زولگنسما - 2،125،000 دلار

از آنجا که Zolgensma در ماه مه 2019 تاییدیه FDA را دریافت کرد ، گرانترین دارو در ایالات متحده باقی مانده است. Zolgensma باعث ایجاد هیاهو در جامعه داروهای تجویزی شده است و بسیاری آن را به دلیل نجومی آن مورد انتقاد قرار می دهند. برچسب قیمت با این حال ، بسیاری از آن به عنوان یک درمان شگفت آور و مقرون به صرفه یاد می کنند ، زیرا می تواند یک بیماری غیرقابل درمان را درمان کند.

Zolgensma برای درمان آتروفی عضلانی نخاع ، یک اختلال نادر در دوران کودکی که باعث فرسایش عضلانی می شود و می تواند منجر به عفونت ریه و ضعف عضلانی شود ، تأیید شده است. زولگنسما یک بار درمان درمانی است و اکنون بسیاری از کودکانی که تحت این دارو درمان شده اند هیچ نشانه ای از بیماری ندارند

بنابراین ، چگونه کسی می تواند این داروی نجات دهنده را اری کند؟ متأسفانه ، بیماران با پرداخت نقدی ممکن است با قیمت کامل دارو جلب توجه کنند. خوشبختانه ، برخی از بیماران بیمه شده ممکن است بتوانند از طریق برنامه خود تحت پوشش قرار بگیرند ، زیرا تولید کننده به برخی از بیمه گذاران اجازه داده است که هزینه دارو را در اقساط سالانه 425000 دلار در مدت 5 سال پرداخت کنند.


2) Myalept - 855678 دلار

Myalept تنها دارویی است که در این لیست موجود است و در داروخانه توزیع می شود. این برای درمان کمبود لپتین در بیماران مبتلا به لیپودایستروفی عمومی استفاده می شود ، وضعیت توزیع غیر طبیعی چربی در بدن.


قیمت برای عرضه ماهیانه Myalept تکان دهنده 71306 دلار است. بیماران یک بار در روز Myalept را خود به خود تجویز می کنند و به طور معمول از 14 ویال در ماه استفاده می کنند و قیمت سالانه آن را به 855678 دلار می رسانند. از آنجا که Myalept تنها درمان موجود برای کنترل این بیماری نادر است ، هیچ گزینه دیگری برای صرفه جویی در هزینه وجود ندارد.


داروسازی Aegerion برای کمک به برخی از بیماران در تهیه Myalept ، کارت copay ارائه می دهد.


3) لوکستورنا - 850،000 دلار

لوکستورنا با 850 هزار دلار در سال ، سومین داروی گران قیمت در این لیست است اما بیش از 1 میلیون دلار ارزان تر از زولگنسما است. لوکستورنا یک ژن درمانی است که یک شکل ارثی از دیستروفی شبکیه را درمان می کند ، بیماری که باعث کاهش بینایی و حتی نابینایی کامل می شود.


لوکستورنا را نمی توان در داروخانه توزیع کرد زیرا به پزشک نیاز دارد که 1 ویال دارو را در هر چشم تزریق کند. بیماران باید فقط به یک دوز Luxturna نیاز داشته باشند ، اما قیمت آن بسیار زیاد است - با قیمت 425،000 دلار در هر ویال.

پس انداز را از دست ندهید!

4) Folotyn - 793،870 دلار

Folotyn برای درمان لنفوم سلول T محیطی تأیید شده است ، یک سرطان نادر خون که می تواند باعث مرگ شود. یک متخصص مراقبت های بهداشتی باید Folotyn را تجویز کند و به طور معمول سالانه 45 ویال دارو به بیماران داده می شود.


در ماه آوریل ، قیمت لیست یک ویال از 5524 دلار به 5880 دلار افزایش یافت و کل هزینه سالانه را به 793،870 دلار رساند. علیرغم برچسب قیمت بالا ، تأثیر Folotoyn زیر سوال رفته است. در حقیقت ، اتحادیه اروپا هنوز به دلیل عدم وجود شواهد کافی در مورد دستاوردهای بهداشتی ، آن را تأیید نکرده است.


5) Brineura - 716،040 دلار

Brineura یک داروی درجه یک است که یک نوع خاص از بیماری Batten به نام سرووئید لیپوفوسینوز نوع 2 عصبی عصبی نوزادان (CLN2) را درمان می کند. بیماری باتن گروهی از اختلالات نادر سیستم عصبی را در بر می گیرد. به طور خاص ، Brineura به درمان کاهش آهسته توانایی راه رفتن در بیماران کودکان 3 سال و بالاتر کمک می کند.


Brineura اولین درمان برای CLN2 است و به همین دلیل ، قیمت بالایی دارد. هزینه 150 میلی گرم Brineura 27500 دلار است. دوز توصیه شده 300 میلی گرم هر 2 هفته است ، به این معنی که طی یک سال ، هزینه ها اضافه می شود.

https://is.gd/yp7pCl

 

 


مواد شیمیایی دلار ,قیمت ,درمان ,هزینه ,بیماران ,دارو ,ایالات متحده ,گران قیمت ,برای درمان ,داروی گران ,855678 دلار منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

مقالات حقوقی shangol شنگول - پرسش مهر 20 ساله شد جشن سينمايي آكادمي افسانه زندگي موزبت | موزیک بت , متن آهنگ , متن آهنگ های ایرانی , MusBET Sawert مرکز مشاوره خانوده تلفنی رایکو - مشاوره روانشناسی آشنایی با کاتالیست سایت شخصی عماد قلی‌پور :: Emad-Gholipour