آیا عمل بازاریابی برای اقتصاد بد است و بنابراین برای جامعه بد است؟ این مقاله به بررسی این موضوع می پردازد که آیا موفقیت بازار و موفقیت بازاریابی با یکدیگر سازگار هستند. ابتدا مفهوم "موفقیت بازار" را در چارچوب چشم انداز رقابت پویا از تئوری منابع - مزیت بررسی می کنیم و استدلال می کنیم که بازارهای موفق با فرآیندهای رقابتی مشخص می شوند که منجر به پنج نتیجه خاص می شوند. دوم ، ما ماهیت بازاریابی را مورد بررسی قرار می دهیم ، آن را به عنوان نوعی فرایند محکم مفهوم سازی می کنیم و استدلال می کنیم که "موفقیت بازاریابی" هنگامی رخ می دهد که سازمانها در آن فرآیند مهارتهایی را توسعه دهند. سوم ، ما بررسی می کنیم که آیا موفقیت بازاریابی منجر به پنج پیامد خاص موفقیت بازار می شود یا خیر. چهارم ، ما رابطه بین موفقیت بازاریابی و ت های عمومی را بررسی می کنیم. پنجم ، ما نشان می دهیم که چگونه رویکرد ما چارچوبی را برای بررسی سوء استفاده در بازاریابی فراهم می کند.

اگر این به نظر آشنا به نظر می رسد ، یا اگر تاکنون توسعه بین المللی را در نظر گرفته اید ، نکات ما را برای موفقیت در بازار بین المللی بررسی کنید.

1. از بودجه موجود استفاده كنيد

تأمین سرمایه کافی برای گسترش خارج از کشور ، مبارزاتی برای بسیاری از سازمانها است. هنگام تجارت در خارج از کشور ، اکثر شرکت ها متوجه نیستند که بسته به کشور و صنعت ، بودجه در دسترس وجود دارد. بسیاری از دولتهای محلی و بین المللی می خواهند اقتصاد خود را رونق بخشند ، به همین دلیل آنها برای شرکتهایی که به دنبال گسترش در منطقه خود هستند انگیزه می دهند.

یکی از بزرگترین شرکت های نظارتی ، استفاده از این فرصت های بودجه و کنار گذاشتن پول روی میز نیست. با بهره برداری از منابع مالی دولتی و خصوصی ، شرکت ها می توانند منابع در دسترس را دریافت کنند که می توانند در هنگام رشد در خارج از کشور یک دارایی ارزشمند باشند.

2. تدوین یک استراتژی جامد جهانی

اگرچه به نظر می رسد عقل سلیم است ، بسیاری از شرکت ها نتوانند به طور کامل برای گسترش جهانی آماده شوند. یکی از مهمترین کارها ایجاد طرحی برای محصول یا خدمات شماست. در اصل ، تحقیق کنید تا احتمال موفقیت محصول یا خدمات خود را در یک بازار جدید مشخص کنید.

برای کمک به بهتر دانستن از فضای کسب و کار ، سرمایه گذاری در تحقیقات بازار را در نظر بگیرید. در حالی که بیشتر محصولات و خدمات آمریکایی در خارج از کشور پذیرفته شده اند ، محصولات و خدمات معدودی وجود دارد که به فرهنگ های مختلف ترجمه نمی شوند. به عنوان مثال ، والمارت بیش از 8 هزار و 500 گاه در 15 کشور جهان ، تحت 55 نام مختلف دارد و بزرگترین کارفرمای خصوصی در ایالات متحده و مکزیک است و سومین کشور بزرگ در کانادا است. علیرغم موفقیت جهانی ، والمارت پس از نه سال در آلمان به طرز چشمگیری شکست خورد. در حالی که دلیل مشخصی برای عدم موفقیت این غول خرده ی در آلمان وجود ندارد ، بسیاری معتقدند که این امر به دلیل اختلافات فرهنگی است که در کشور اروپا نمی توانستند کلیک کنند.

3. برای موفقیت در بازار بین المللی لاغر شوید

صحبت از گزینه های گسترش چابک ، بهتر است هنگام کار با تجارت در خارج از کشور لاغر نگه داشته شود. کارفرمای خدمات ضبط مانند International PEO می تواند به یک سازمان در صرفه جویی در هزینه ، زمان و منابع کمک کند. علاوه بر این ، اگر یک بازار موفقیت آمیز نباشد ، بین المللی PEO سهولت خروج از بازار را آسان تر می کند.

در مقایسه ، شرکتهایی که یک نهاد حقوقی کامل را در یک بازار ایجاد می کنند ، می توانند انتظار داشته باشند هزاران دلار و ماههای متمادی خرج کنند. علاوه بر این ، اگر یک بازار موفقیت آمیز نباشد و یک شرکت نیاز به بیرون کشیدن داشته باشد ، انتظار می رود هزینه و مدت زمان لازم برای راه اندازی آن به منظور مطابقت با عملکرد اشک آور شهر سه برابر شود. مهمتر از همه این ، یک شرکت تابعه خارجی به معنای آن است که یک شرکت مسئولیت مدیریت کلیه الزامات انطباق و قوانین کار در هر کشوری که فعالیت داشته باشد ، می باشد.

4- شروع به کوچک کنید و در صورت لزوم گسترش دهید

ما با استفاده از روش های لاغر برای گسترش جهانی ذکر کردیم اما لاغر بودن می تواند برای رشد یک تیم بین المللی نیز کاربرد داشته باشد. مدیریت تیم در سراسر جهان یک چالش است. شرکت ها مجبورند از هنجارهای فرهنگی ، ارتباطات و روابط با مدیریت و کارمندان حرکت کنند. گرفتن همه در همان صفحه می تواند یک سرمایه گذاری بزرگ از زمان و منابع باشد.

شرکت ها می توانند اعضای تیم مانند پیمانکاران مستقل ، کارمندان موقت یا کارمندان نیمه وقت را برای شروع فعالیت در بازارهای جدید خود در نظر بگیرند. با این حال ، با توجه به خطرات مربوط به انطباق با این گزینه ، پیشنهاد می کنیم با یک کارفرمای سابقه کار به منظور مدیریت انطباق این اعضای تیم همکاری کنید.

5- برای موفقیت در بازار ، یک شریک توسعه جهانی را انتخاب کنید

شرکت هایی که وارد بازارهای خارجی می شوند باید کلیه جوانب قوانین و مقررات کشور را کاملاً درک کنند. شرکتها می توانند با همکاری با شرکتهایی که تمرکز اصلی آنها درک خطرات احتمالی و شناخت علائم هشدار دهنده است ، با موفقیت انجام دهند. شرکای داخل کشور شامل یک وکیل محلی برای محافظت از مسئولیت و یک مشاور برای مشاوره در مورد انطباق محلی است. همچنین شرکت هایی مانند Velocity Global وجود دارند که می توانند کل فرایند استخدام را مدیریت کنند.

انتخاب شریک توسعه جهانی مناسب می تواند این همه تفاوت را در تجربه گسترش جهانی ایجاد کند.

6. اجازه دهید اشتباهات رخ دهد

گسترش جهانی روشی دشوار است ، حتی برای شرکت هایی که زمان لازم را برای تهیه و انجام تحقیقات خود در نظر گرفته اند. برای شرکت ها مهم است که به خود و تیم بین المللی خود فرصت دهند تا طناب ها را یاد بگیرند و با پویایی جدید سازگار شوند. اجازه دهید یک تیم بین المللی را پرورش داده و توانمند کنید و از تبدیل شدن به "مدیرعامل هلیکوپتر" خودداری کنید. درعوض ، درک کنید که موانعی پیش خواهد آمد و می دانید که هنگام انجام آنها به آنها نزدیک شوید.

7. تلاش های شخصی زیادی را به کار بگیرید

سرانجام ، مهمترین جنبه موفقیت بازار بین المللی ، گرفتن کفش در زمین ، تجربه دست اول بازار و یادگیری در مورد فرهنگ است تا اطمینان حاصل کنید که این مناسب برای سازمان شما است.


مواد شیمیایی موفقیت ,بازار ,شرکت ,کشور ,المللی ,جهانی ,موفقیت بازار ,گسترش جهانی ,موفقیت بازاریابی ,شرکت هایی ,برای موفقیت ,شریک توسعه جهانی ,برای گسترش جهان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ثبت آگهی | معرفی خدمات چکیده عقیق یمنی فیزیک برای سرگرمی شب که میشه Persian Lfc