استاندارد جدید یک مدل پنج مرحله ای برای شناسایی درآمد ایجاد کرد که هم اکنون در سراسر GAAP اعمال می شود و چندین معیار متفاوت را جایگزین می کند ، بنابراین یکی از اهداف استاندارد جدید را بدست می آورد: سازگاری. تنها استثناء قراردادهایی است که یک اجاره نامه ، یک قرارداد بیمه ، مبادلات غیرمالی ، ضمانت نامه یا مواردی که مربوط به ابزارهای مالی هستند در نظر گرفته می شود.

مرحله دوم تعیین تکلیف عملکرد در هر قرارداد است. تعهد عملکرد نوید تحویل کالا یا ارائه خدمات (یا یک سری کالاها یا خدمات متمایز است که در واقع یکسان هستند و دارای همان الگوی انتقال به مشتری هستند). این می تواند صریح یا صریح باشد.

بسته به قرارداد ، کالاها یا خدمات وعده داده شده ممکن است موارد زیر را شامل شود ، اما به آنها محدود نمی شود:

کالاهای تولید شده توسط یک نهاد (برای مثال ، موجودی یک تولید کننده)

کالاهای اری شده توسط یک نهاد (به عنوان مثال کالای خرده ی)

مجدد حقوق کالاها یا خدمات اری شده توسط یک نهاد (به عنوان مثال ، بلیت فروخته شده توسط یک نهاد که به عنوان اصلی فعالیت می کند)

انجام یک کار (یا وظایف) با توافق پیمانکاری برای مشتری

ارائه خدمات آماده ایستادن برای ارائه کالاها یا خدمات (به عنوان مثال ، به روزرسانی های نامشخص در نرم افزارهایی که بصورت زمانی و در صورت امکان ارائه می شوند) یا ایجاد کالاها یا خدمات در دسترس مشتری برای استفاده به عنوان مشتری و مشتری تصمیم می گیرد

ارائه خدمات تنظیم برای طرف دیگر برای انتقال کالاها یا خدمات به مشتری (به عنوان مثال اقدام به عنوان نماینده طرف دیگر)

اعطای حقوقی برای کالاها یا خدماتی که در آینده ارائه می شود که مشتری می تواند خود را انجام دهد یا به مشتری خود ارائه دهد (به عنوان مثال ، موجودی که کالایی را به خرده می د وعده داده است کالای اضافی یا خدمات دیگری را به شخصی که محصول را اری می کند منتقل کند). خرده )

ساخت ، ساخت و یا توسعه دارایی به نمایندگی از مشتری

اعطای گزینه هایی برای کالاها یا خدمات اضافی

به منظور شناسایی تعهدات عملکرد در هر قرارداد ، یک شرکت باید مشخص کند کالا یا خدمات متمایز هستند یا خیر. در صورت مشخص بودن ، مشتری می تواند به تنهایی از این کالای یا خدمات بهره مند شود (کالا یا خدمات از یک کالا یا خدمات دیگر در یک قرارداد جدا است). یک کالای خوب یا خدمات متمایز است:

مشتری می تواند از این خدمات یا به تنهایی یا همراه با سایر منابعی که به راحتی در اختیار مشتری قرار می گیرد ، بهره مند شود (یعنی این کالا یا خدمات قادر به مشخص بودن هستند).

وعده واحد تجاری برای تحویل کالا یا خدمات به مشتری ، جدا از سایر وعده های موجود در قرارداد قابل تشخیص است (یعنی وعده انتقال کالا یا خدمات در چارچوب قرارداد مشخص است).

یک دلال خودرو با یک قیمتی فراگیر که شامل ماشین باشد و سه سال تغییر روغن آزاد نیز یک خودرو را به مشتری می د. این قرارداد شامل دو تعهد عملکرد است. اولین تعهد عملکرد برای خودرو خواهد بود. دومین تعهد عملکرد برای تغییرات نفت خواهد بود. درآمد تعهد عملکرد خودرو هنگام تحویل به مشتری شناخته می شود. تعهد عملکرد تغییر نفت بیش از سه سال تعهد تغییر نفت شناخته می شود.=

تعیین ماهیت مشخص کالا و خدمات به قضاوت نیاز دارد. ASC 606-10-25-21 لیستی از عواملی را در اختیار شرکت قرار می دهد که می تواند هنگام تعیین کالاها یا خدمات جداگانه ، متمایز در هر قرارداد در نظر بگیرد. شرکت برای ارزیابی اینکه آیا بیش از یک تعهد عملکرد وجود دارد ، باید هر قرارداد را ارزیابی کند.


مواد شیمیایی خدمات ,مشتری ,قرارداد ,کالاها ,عملکرد ,تعهد ,تعهد عملکرد ,عنوان مثال ,خدمات متمایز ,ارائه خدمات ,خرده منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلود برنامه و نرم افزار اندروید,کامپیوتر kaleluap90 rumah دانلود آهنگ ترکی پروژه مالی حسابداری از روزهای شــــــــــــازده ماهی آزمون آیین نامه اصلی رانندگی با جواب - سوالات آیین نامه اصلی آخرین اخبار طراحی وب سایت خرید اینترنتی