روکش های صنعتی

پلیمرها و مواد افزودنی برای پوششهای صنعتی

شیمی یک مؤلفه مهم در پوشش های با کارایی بالا است. BASF مزایای فن آوری زیادی برای تولید نسل بعدی مواد دارد. تلاشهای ما ناشی از چالش های جمعیتی و روندهای اجتماعی موجود در بازار است. BASF با پرداختن به این خواسته ها از طریق نوآوری های جدید ، به پیشبرد بازار پوشش های صنعتی به جلو می رود و باعث می شود روکش ها با دوام تر ، کاربردی تر و ایمن تری تولید شوند.

توسعه BASF براساس نیازهای مشتری شناسایی شده در بازار است. روند تمرکز فعلی شامل موارد زیر است:

دوام و محافظت

راندمان ، وزن و انرژی

راه حل های پایدار

طراحی و عملکرد

کسب و کار پوشش مواد سرامیکی

در کنار استفاده روز افزون از ساخت و سازهای خشک در راستای افزایش تعداد بیشتر مسکن ، مواد جانبداری و سرامیک به دلیل محبوبیت در بین کاربران به دلیل کارایی ، مقاومت در برابر آتش ، دوام و طراحی ، مورد استفاده گسترده قرار گرفته است. ما همچنان از طریق مشاغل خود در زمینه رنگ و روکش مواد سایدینگ سرامیکی برای ساکنان و جامعه ضروری خواهیم بود.

حفظ سهم قابل توجهی از بازار در مصالح ساختمانی نمای سایدینگ سرامیکی

در ژاپن ، خانه های جدا شده ای که از مواد جانبداری سرامیکی یا پانل های ALC استفاده می کنند ، تقریباً 75٪ از کل خانه های جدا شده را تشکیل می دهند. ما سهم قابل توجهی از بازار را در پوشش این مواد حفظ می کنیم. همچنین در بازار جهانی انتظار می رود مصالح ساختمانی بیرونی خشک براساس پیش بینی رشد جمعیت جهان در 30 سال به 10 میلیارد دلار برسد. ما به عنوان یک تأمین کننده در صنعت مصالح ساختمانی ، قصد داریم ضمن حمایت از رویکرد جلوگیری از استفاده از خانه ها به عنوان مواد مصرفی پرهزینه ، تلاش های مستمر تجاری را برای جلب رضایت جامعه انجام دهیم.

حفظ سهم قابل توجهی از بازار در مصالح ساختمانی نمای سایدینگ سرامیکی

با استفاده بهینه از روکش های تزئینی ، ارزش را ارائه می دهید

با پوشاندن چندین لایه روی مواد نمای سایدینگ سرامیکی شامل اعمال لایه های کثرت پوشش روی مصالح ساختمانی است که دارای سطحی با ناهموار است ، ما تزئیناتی را ارائه می دهیم که ویژگی های مختلفی از جمله رنگ ها ، طرح ها ، سایه ها ، بافت ها و عمق را با هم ترکیب می کند.

این مواد علاوه بر طرحهایی که توسط بخش طراحی ما از سه منظر تهیه می شود: رنگ ، مواد و پایان. آنها بیان ارزشمندی را به خانه ها می بخشند.

عملکرد بالا با طراحی پیشرفته

هدف ما کاهش هزینه های چرخه زندگی ساختمانها ، رویکردی کاربردی و زیبایی محور است. دانش فنی ما که در طی 30 سال تجربه در زمینه پوشش مواد سایدینگ سرامیکی شکل گرفته است ، به عنوان پایه ای برای جستجوی فیلم های رنگی از قابلیت های بالاتر استفاده می شود.

در حالی که از روندهای فعلی استفاده می کنیم ، ما زیبایی شناسی مواد را برای طراحی خانه پیشنهاد می کنیم تا صاحبخانه بتواند حس دلبستگی را طولانی نگه دارد. ما از انتخاب طرح ها و در عین حال امکان حفظ طولانی تر زیبایی های زیبایی خانه لذت خود را ارائه می دهیم.

همچنین با توجه به مناظر شهری که زندگی همه افراد راحت است ، ما در تلاش هستیم تا به تحقق بهتر مسکن کمک کنیم.


مواد شیمیایی مواد ,سرامیکی ,استفاده ,بازار ,پوشش ,خانه ,مصالح ساختمانی ,سایدینگ سرامیکی ,نمای سایدینگ ,قابل توجهی ,پوشش مواد ,نمای سایدینگ سرامیکی ,مواد سای? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

closed شیراز درس بانوان سینما ایران بهترین سایت خوشمزه ای به نام عسل دانلود رایگان لینکدونی