در دنیا راه و روش و سایت های گونانی برای  و ارز دیجیتال و بیت کوین وجود دارد.همواره تبدیل کردن ارز های دیجیتال به پول واحد ایران و آن ها از دغدغه های ایرانیان بوده است. مهم ترین ارز های دیجیتال بیت کوین و تتر است

بیت کوین:  از اولین و محبوب ترین ارز های دیجیتال به شمار می رود که قیمت آن نسبت به دلار در حال نوسان است که آن در ابل ریسک می کند.

تتر: این ارز هم از محبوب ترین ارز ها است اما این ارز پایدار بوده و برابر یک دلار است اما امکان دارد در بعضی شرایط نوسانات بسیار بسیار کمی داشته باشد.

 و  ارز دیجیتال

برای تبدیل و و ارز دیجیتال به ارز های دیجیتال دیگر به دو روش اشاره می کنیم:

صرافی آنلاین:  از متداول ترین روش ها استفاده از صرافی های آنلاین است مثل صرافی های عادی که از شما ریال دریاف کرده و آن را به دلار تبدیل می کنند و به شما می دهند. طرف حساب ما در چنین مواقعی صرافی است که از اختلاف قیمت ها خبر دارد و مقداری سود هم کسب می کند.

بازار های معاملات: بازار معاملات دقیقا مشابه به بازار معاملات بورس است. که از طریق یک سیستم به طور مستقیم با دیگران در ارتباط هستند که تمام سفارش های کاربران در یک صفحه می توان مشاهده کرد. اختلاف قیمت در از این طر بسیار ناچیز است که این امر به سود طرفین معامله است و شرکت های معاملاتی که این امر را فراهم کرده اند معمولا کارمزد کمی دریافت می کنند. و حجم انجام معمله در این سایت خیلی بیشتر در صرافی ها و به صورت حضوری است و قیمت های خیلی کم تر و مناسب تری در این سیستم های معاملاتی می توان یافت که سود و نفع دو طرف معامله است.


بوژان دیجیتال ,صرافی ,قیمت ,بازار ,کوین ,دلار ,اختلاف قیمت ,محبوب ترین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ریکول فرنام بسپار شب که میشه Toufigh.club * نرگــی نیــــــوز * فیلم |سایت فیلم و سریال