تا آنجايي که مي دانيد بيت کوين به شکل ديجيتال منتقل مي شود و شکل فيزيکي ندارد به همين دليل براي خريد آن نياز نيست به صورت حضوري اقدام کرد و اين کار به صورت آنلاين و از طريق سايت ها انجام مي شود. روش هاي زيادي براي خريد آنلاين بيت کوين وجود دارد به صورتي که شما يا از طريق شخص حقيقي و کارت بانکي خود و يا از طريق سايت هاي نده مي توانيد براي خريد آنلاين بيت کوين اقدام کنيد.

براي خريد آنلاين بيت کوين روش هاي زير را دنبال کنيد:

1 ) نصب کيف پول بيت کوين

2 ) پيدا کردن يه نده معتبر بيت کوين

3 ) انجام اهراز هويت با مدرک شناسايي

4 ) واريز پول از طريق کارت بانکي به نده و دادن آدرس کيف پول

5 ) دريافت کردن بيت کوين از نده به کيف پول خود

خريد آنلاين بيت کوين

در حال حاضر قانون مشخصي براي بيت کوين تعيين نشده است و خريد بيت کوين و نگهداري در اکثر کشور هاي دنيا ازجمله ايران غير قانوني نيست. بنابراين در حال حاضر خريد آنلاين بيت کوين منع قانوني ندارد مگر اينکه با آن جرمي مانند پولشويي صورت بگيرد.

بانک مرکزي ايران در 9 دي 1396 به کار گيري ارز بيت کوين و ارز هاي ديجيتال ديگر را ممنوع اعلام کرد و طبق اين قانون خريد آنلاين بيت کوين را در بانک ها و موسسات مالي و صرفي هايي که مجوز بانک ملي دارند رسما ممنوع اعلام شده است اما اين حکم به معناي ممنوعيت براي مردم نيست.

نهاد هايي مانند پليس فتا و نيروي انتظامي در صورت ي در اين زمينه مسوليت و اختياراتي دارند و جداي از بحث اينکه ارز ديجيتال چيست به عنوان يک فناوري قانون مي تواند تا جايي که امکان دارد پيگيري کند و به اين موضوع رسيدگي کند و يک فرد مي تواند که در صورت مشکل شکايت کند.

 


بوژان کوين ,آنلاين ,خريد ,صورت ,نده ,طريق ,خريد آنلاين ,براي خريد ,ممنوع اعلام ,کارت بانکي ,طريق سايت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید ناب - مجله و راهنمای خرید مفید نوشته آموزش یوگا زومیت ابرده رویای سیما | دانلود فیلم و سریال جدید اخبار و.... واژه کلید