تبلیغات تلویزیونی محدوده برنامه نویسی تلویزیونی است که توسط یک سازمان تولید و پرداخت می شود.

تبلیغات در تلویزیون نوعی تبلیغات است که در آن کالاها، خدمات ، سازمان ها ، ایده ها و غیره از طریق رسانه تلویزیون تبلیغ می شوند.تبلیغات پیامی را برای ترویج ، و با هدف بازاریابی یک محصول یا خدمات ارسال می کند. تبلیغ کنندگان و بازاریابان از تبلیغات تلویزیونی برای معرفی محصول و خدمات خود استفاده می کنند.

اهداف تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات در تلویزیون به دنبال برقراری ارتباطی است که شامل ارائه اطلاعات و درخواست خدمات می باشد. 

هدف از این رو تبلیغات، افزایش آگاهی از برند تجاری و اطلاع رسانی در مورد محصولات و خدمات جدید است، که به نوبه خود باید بیننده را ترغیب کند تا محصولی را اری کند یا از خدماتی استفاده کنند.از این رو، آگاهی از برند و قصد دو عنصر اصلی موفقیت در تبلیغات در تلویزیون هستند.

 

 

هزینه تبلیغات تلویزیونی

درآمد تبلیغات بخش قابل توجهی از بودجه بیشتر شبکه های تلویزیونی خصوصی را تأمین می کند. تبلیغات از این نوع از زمان نخستین تاریخ تلویزیون ، طیف وسیعی از کالاها ، خدمات و ایده ها را ترویج کرده است. البته دانستن اینکه کدام کانال تلویزیونی تاثیر بیشتری دارد ، ضروری است.

تاثیر تبلیغات تلویزیونی

الگوهای استفاده از رسانه طی یک دهه گذشته بسیار تغییر کرده است. استفاده از تصاویر متحرک در خارج از تلویزیون به طور پیوسته در حال افزایش است. این تغییر در رفتار استفاده از رسانه ، تبلیغات را نیز تحت تأثیر قرار داده است. آزمایشات انجام شده نشان می دهد که از نظر تأثیر تبلیغات ، تلویزیون به نظر می رسد هنوز هم انتخاب بهتری برای تبلیغ کنندگان است. همچنین تحلیلی از سوی انجمن تجارت اروپا برای بازاریابان تبلیغات نشان می دهد که در حال حاضر تلویزیون هنوز هم بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

 تعرفه تبلیغات در تلویزیون

تعرفه تبلیغات تلویزیونی باتوجه به مدت زمان تبلیغ، تعداد دفعات پخش در تلویزیون، زمان پخش آگهی و در شبکه های متفاوت متغیر است. همچنین اگر در یک آگهی دو یا چند کالا معرفی شوند، تعرفه افزایش پیدا می کند. مدت زمان تبلیغ حداقل 12 ثانیه است که به ازای هر ثانیه محاسبه می شود، زمان پخش آگهی باتوجه به بینندگانی که در ساعات خاص دارد،قیمت های متفاوتی دارد و در آخر شبکه های تلویزیونی هستند که ملاکی دیگر برای تعیین قیمت ها به شمار می آیند.در مقابل،تبلیغات تلویزیونی رایگان هم وجود دارند که برای کالاها و خدمات ایرانی ارائه می شوند.

 

 

 

 


واژه گستر تبلیغات ,تلویزیونی ,تلویزیون ,خدمات ,استفاده ,زمان ,تبلیغات تلویزیونی ,تبلیغ کنندگان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

کوتاه نوشته هام zedschool پروژه فیزیک استاد نیکونژاد روستای فریز نگین شرق- feriz tobmachine ایران زیبا نادی موزیک | دانلود اهنگ | دانلود فیلم | دانلود سریال مبانی نظری سازمان هکتیویست اشرار نامه عاشقانه