اجرا و قیمت لوله کشی پلیکا فاضلاب ساختمان

اجرا و قیمت لوله کشی پلیکا فاضلاب ساختمان و تعمیرات مربوطه 

اجرا لوله کشی فاضلاب ,آب  شوفاژ و گاز ساختمان مسی و تجاری

اجرا و تعمیرات, لوله کشی پلیکا ,  پوش فیت , پلی اتیلن و چدن 

نصب و تعمیر شیرالات و لوازم بهداشتی ساختمان 

نصب و راه اندازی موتورخانه شوفاژ مرکزی و پکیج دیواری

09129352189 سراسر تهران

قیمت لوله کشی پلیکا فاضلاب ساختمان

لوله کشی فاضلاب ساختمان 

لوله کشی فاضلاب ساختمان برای دفع فاضلاب و پساب و آبهای کثیف به خارج از ساختمان جایی مانند چاه و یا فاضلاب شهری اگو اجرا میشود . شیب بندی و سایز بندی از اصول لوله کشی فاضلاب است . بخاطر اینکه در لوله کشی فاضلاب فقط از جاذبه زمین برای هدایت فاضلاب استفاده میشود , طول لوله های افقی بایستی در حداقل ممکن اجرا شود . سایز بندی رایزر , تعداد لوله های عمودی از موازین اصلی لوله کشی فاضلاب یک ساختمان هستند .

انواع لوله کشی فاضلاب ساختمان 

لوله کشی زیرسقفی و از کف از انواع اجرای لوله کشی فاضلاب هستند . از لحاظ متریال نیز لوله کشی پلیکا , پوش فیت و پلی اتیلن از انواع شناخته شده و جدید و لوله کشی چدنی از لوله کشیهای سنتی فاضلاب کشی هستند .

لوله کشی پلیکا 

لوله کشی پلیکا حدود 60 سال است که در ایران و تهران متداول شده است. لوله کشی پلیکا به جهت اجرای راحتی و قیمت مناسب آن بسیار فراگیر و مورد علاقه ساختمان سازها و لوله کش هاست.

لوله کشی پلیکا بیشتر در لوله کشی فاضلاب استفاده میشود,اما در لوله کشی آب ساختمان, آبرسانی مزارع و باغات و لوله کشی آب شهری نیز کمابیش استفاده میشود, که بنا به به فشار آب موجود در سیستم از لوله های پلیکا یا پی وی سی (یو پی وی سی) با تحمل فشارهای مختلف استفاده میشود.

لوله پلیکا از نظر فشار به سه بخش تقسیم بندی میشود, لوله پلیکا فوی,لوله پلیکا نیمه قوی و لوله پلیکا هواکشی , لوله های پلیکا موجود در بازار میباشند که البته در هر کلاس از این لوله ها کارخانجات مختلف با ارایه کیفیت های متفاوت با هم به رقابت میپردازند. فرق  این نوع لوله های پی وی سی  اغلب در وزن لوله و کیفیت مواد موجود در آنهاست. در لوله کشی پلیکا ساختمان ها بیشتر از لوله های نیمه قوی برای لوله کشی فاضلاب و لوله های معمولی برای لوله کشی هواکش ها استفاده میشود.

قیمت لوله کشی فاضلاب

لوله کشی فاضلاب پلیکا در متراژ بالا حدود 12000 تومان تا 22000 هر متر لوله کشی فاضلاب پوشفیت هم متری 22000 تومان تا 25000 تومان  . بست کاری هر عدد 6000 تومان و آهن کشی و ساپورت بندی لوله کشی هم بصورت کیلویی محاسبه میشود . لوله کشی آب روکار هم برای یک واحد کامل متری 20 تا  25000 تومان . عایق کاری لوله کشی متری 4000 تومان اجرت .گرمایش از کف هر مترمربع 50000 تومان   لوله کشی آتش نشانی تا سایز 3 اینچ روکار و توکار متری 60000 تومان نصب فایرباکس هر عدد 350000 تومان .نصب شیر آتش نشانی هر عدد 50000 تومان . برای لوله کشی آب در یک ساختمان 40 تا صد متری عرف اینروزهای لوله کشی میتواند دستمزد لوله کشی عددی بین 600 هزار تومان تا یک میلیون تومان باشد. البته این قیمتها بستگی به تعداد واحدها و مشاعات نیز تاثیرپذیر هستند . این قیمت برای یک واحد آپارتمان مسلما افزایش پیدا میکند .لوله کشی فاضلاب کمی اجرت بیشتری  دارد و حدود 40 درصد هزینه و اجرت بیشتری نسبت به لوله کشی آب دارد .البته لوله کشی پنج لایه از لوله کشی تک لایه دستمزد بیشتری دارد .

انواع اتصالات pvc

لوله اتصالات پلیکا به لوله اتصالات پی وی سی یا PVC نیز معروف هستند . اخیرا فرمولهای اصلاح شده پلیکایی با نام UPVC به بازار عرضه شده که از لحاظ مقاومت بسیار بهتر از لوله اتصالات قدیم است . زانو سراهی دریچه بازدیید سیفون و عصایی پشت بام از اتصالات اصلی و تبدیل و سراهی تبدیل از کاهش و افزایش دهنده های لوله اتصالات پلیکا یا پی وی سی میباشند .


خدمات لوله کشی تهران پایپر لوله ,فاضلاب ,پلیکا ,ساختمان ,تومان ,میشود ,استفاده میشود ,قیمت لوله ,لوله پلیکا ,لوله اتصالات ,فاضلاب ساختمان ,پلیکا فاضلاب ساختمان ,لوله اتصا? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تدوین سئو شراره زهرا نوشت سلام بهورز ♡♡رمان ماکانی بازیچه♡♡ اجناس فوق العاده شعبانی